søndag 17. mai 2009

17 mai!







Gratulerer

med dagen alle sammen!!




Det er helt klart at vi savner fedrelandet várt innimellom, men ná er vi snart pá veg heim:)


Idag, vil vi forhápentligvis bestige Machu Picchu. Pá selveste nasjonaldagen!
Vi har vandret hele 42 mil ilópet av 3 dager. Det hóres kanskje ikke sá mye ut, men feks den ene dagen hadde vi en dagsetappe med en stigning pá 1200hóydemeter. Sá jeg kan love dere at det kjentes báde i knaer og lár!
Vi har besteget majestetiske fjell pá hele 4200moh!!!
Tygget cocablader til vi nesten ble grónne i fjeset
Men team rosa fra Norge har vaert pá Machu Picchu!

3 kommentarer:

Brit sa...

Det er godt dokke savne fedrelandet litt no.
Gleder meg masse til me skal til Sola og hente dokke heim.
14 dager til no så har me dokke her.
Men først må dokke krysse endå nokre landegrenser, og så er det HEIM.

SNAKKES!

Bergit sa...

Blir nok bare meg dokke fár hente. Ingrid ska nemlig ein tur til Aas forst. Noge hu má fiksa i forhold t skulen. Men blir stas d á bli henta pá Sola, hb de stille mannsterke;)

Eskil Rønning sa...

klare dokke å gå 42 MIL i løpet av 3 dager er dere SPREKE..:D Samme som Bergen Oslo(470 km) nesten...:) Må seie meg mektig imponert ihvertfall, bøye meg i støvet for dere...:) Ellers er livet vel over på den andre sida av fjorden? Alt er ihvertfall bra i bergen, verte kjekt å sjå deg igjen Bergit! Har dessverre ikkje funne noko kallenavn eller, har fått veldig få bidrag, rettere sagt INGEN. Så eg trur vi fortsetter med bergit som før, greiast for alle partar. Lev vel!!