fredag 30. januar 2009

Saigon

Fortiden daffer vi rundt i Saigon. Hvor vi har provet aa laere litt mer om Vietnams histore. Det trengs nemlig ofte en liten oppfriskning. Iallefall i min hjerne.... Saa det har vaert noen museumsbesok og guidet tur.



Vi har bla. sett paa de smaa gangene vietnameserne bygget under krigen. Helt utrolig smaa! De hadde laget noen nye ganger, for turister, som var dobbelt saa store. Men vi syntes igrunnen at disse ogsaa var i det minste laget...

Kjoleinnlegget vaart fra HoiAn ble i minste laget, saa her er noen faa bilder til.














Smilende glad fornoyd med kjolene i poser paa vei til Postkontoret, saa naa er de sendt hjem til Norge med airmail;D

I lopet av de neste dagene gaar ferden videre til Cambodia...

4 kommentarer:

Unknown sa...

hawdy hawdy
virker morro.
Ingbjørg og Kristoffer er blitt kjærester.

gunnst

Hilde P. sa...

Skal sei skal sei bergit.... ser ut som du forvente mange bryllup fremover med så mange kjoler som du har kjøpt!!! Kos deke masse!!! Eg har sett på en interessant leilighet idag!!

Anonym sa...

Ska sei d va mang fine kjola! "Livet er ikke det samme uten Ingrid", sier Jan-Eivind når jeg spør om det er noe han vil si. Og det er jeg jo enig i :)

Klem S&J-E

Ingrid sa...

Heia! Kjekt aa hore at det skjer bra ting hjemme og! -og at livet ikke er det samme uten meg;) Tror at mobilen min er ute aa kjorer....Faar noen meldinger, mn tror kanksje ikke at de jeg sender kommer frem....:) mn det kan vaere at det bare var i Vietnam at ting ikke var helt opp til date. Saa bare saan at ingen foler seg nedprioritert....saa er altsaa ikke det meningen!! Mn mailen min virker iallefall, og VISAkorte;D