mandag 9. februar 2009

Bangkok!

Me digge byen!! Kan ikke si noe annet! Mange mener at byen er kaotisk, men vi synes bare det er facinerende...:)

I gaar var vi paa tidenes show! Det var helt ubeskrivelig bra!! Saa se heller linken, for aa faa en bitte, bitte, liten smakebit. Vaar desidert storste anbefaling dersom enn er i Bangkok. Det tok mildt sagt kaka!





Tigertempelet


Tror kanskje at me har faat oss et nytt favoritt kjealedyr.....
For dette er fine dyr!
Me fekk gaa rundt aa klappe tigrene, men desverre ikke paa hode...noe jeg presterte aa gjore. Ligger litt i naturen vil jeg paastaa, aa klappe en tiger paa hode;) mn daa fekk jeg fort beskjed om at det maate jeg ikke gjore, for det var jo tross alt farlige dyr. Men de skremte ikke oss......eg vil ha en tiger!

5 kommentarer:

Hilde P. sa...

OIOIOI!!! Skal sei de har utfordra skjebnen!! Eg hadde ALDRI gjort det som de gjorde... Ikkje om eg hadde fått betalt for det en gang!! hehe!

Skulle likt å hatt litt av temperaturen dekas altså!! her e det veldig kaldt og det har snødd MASSE!!!! Kan ikkje huske sist gang det va SÅ masse snø i bergen!! Så solgunn e nok heilt i ekstase ja!! hehe!

Ha ei god veka!! KLEM!

Emilie sa...

Ooo, så sinnsykt kult!! Dere e tøffe asså!! Fiiiiine pusene... ;)
E så artig å følge med på bloggen deres!
Hævv fønn videre!

Ruth Wenche sa...

Hei hei!!

Så kjempespennande å følge med på bloggen! Høres ut som de nyter kvar ein dag!! Skulle gjerne vore der med dokke..
Jaja, her er det nå fint vinterver nå.. :)

Kos dokke masse videre!!

Bergit sa...

Hoyrtes naa litt fristande ut m nydelig vinterver ogsaa daa:)

kjetil sa...

fy flate! at dåke fekk lov til å gjer da der!! og at dåke tørte!!!!
Eg får kick bare av å sjå på da!!:-)