lørdag 14. februar 2009

Den vakkre Madamen fylle 25Aar!




Daa blei min kjaere reisevenn 25! Igaar naar klokken passerte 24pm, og det blei den 15 februar. Saa maate eg jo gratulera jubilanten. Aa hore hva hun hadde lyst aa gjore paa denne store dagen...
Aa svare kom momentant:
-Eg ville i seng for kl24, aa saa vil eg ha en is! :D

Saa det kan en sei. Det e ikkje moje saa ska te for aa gjor Bergit fornoyd. En fruktshake, e veldig verdsatt. IS komme nok rett onna paa listaa! Elle komme massasje aa manikyr forst? Vanskelig aa sei:)

Mn idag skal vi iallefall bare slappe av og kose oss! Startet litt paa feiringen igaar med 1times Aloveramassasje. Det var vel fortjent;) Aa naa skal vi ut i sola:D for min gode venn fylle aret!

6 kommentarer:

Brit sa...

Hei til den vakkre Madamen som fyller 1/4 hundre år i dag!

GRATULERA så masse med dagen!

Tenk det i fjor (24.årsdagen) var du på Knaben i kulden, og dette året er du i Phuke i varmen.Du lever eit varierande liv for tida.

Litt trist å ikkje ha deg heime på 25 år,s dagen ,men Ingrid og du får feire det så godt de kan der nede.

Har du hatt deg litt massasje i
dag?

Kos dokke masse !!!!!!!!!!!!

klem fra meg!

Hilde P. sa...

Heisann!!! Må jo gratulera deg med dagen her innpå og!! Håpe du har hatt ein flott bursdag og nytt massasjen!!! i bergen det no beg å regna igjen etter å ha hatt ei veke med flott vintervær! Har vært i myrkdalen i helge!! Va en kjekk tur!

KLEM

Ruth Wenche sa...

Hei på deg:))

Må nesten legge igjen ein gratulasjon til jubilanten her og! :)
25 år er jo eit stort tal! Håper dagen har vore fin!
Må sei dokke er flinke til å oppdatera bloggen, fortsett med det:) Eg sitter stadig og drøymer meg vekk på jobb, hehe..
I helga har eg vore på snøskredtur i Sirdalen, veldig interessant.

Kos dokke masse masse vidare:))

Åge Emanuel sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lille blå sa...

Gratulera så masse med dagen igår Bergit, å nyd ferielivet vidare.. D hørres heilt fantastisk ud!

Bergit sa...

Takker og bukker!!!